Útvonal

Rajka-Berg-Wolfsthal

Rajkáról a Szent Márton-templomtól indulunk. A településről a főutat keresztezve érünk ki, és Ausztria felé vesszük az irányt. Rajka külterületén érjük el a magyar-osztrák-szlovák hármashatár pontot. Itt a vasfüggöny idejének emléket állító szoborparkban nézelődhetünk. Utunkat az osztrák-szlovák határvonallal párhuzamosan, osztrák oldalon folytatjuk. Aszfaltozott úton haladunk Deutsch-Jahrndorfig. Utunk egyenesen áthalad a falun, innen aszfaltozott bicikliúton folytatjuk tovább utunkat. Érintjük a zeiselhofi kápolnát, amelynek érdekessége, hogy a pannonhalmi főapátsághoz tartozik. A bicikliúton továbbhaladva elérjük Pama települést, ahol találunk kutat, élelmiszerboltot is. Památ elhagyva szélturbinák felé vezet utunk. Áthaladunk az A6-os autópálya alatt, majd a szélturbinák mellett elfordulunk jobbra, Berg irányába. Berget elérve megcsodálhatjuk a kis katolikus templomot és megpihenhetünk a Három Nemzet Kútjánál. Innen felkanyarodunk a Kirchberg nevű hegyre. Pár kilométer meredekebb emelkedő után elérjük a hegytetőn lévő meteorológiai állomást. Mellette kilátó, ahonnan gyönyörű kilátás nyílik a vidékre, a közelben Pozsony városa látható a várral. A kilátó után lefelé haladunk a Kirchbergről egy vadkerítéssel védett területen. Utunk során elhaladunk Pottenburg várának romjai mellett. A hegyről leérve elérjük Wolfsthal települést.

A térképen a "+" jelre kattintva, vagy kétszer a bal egérgombot megnyomva lehet nagyítani. Kicsinyíteni a "-" gombra kattintva, vagy kétszer az egér jobb gombjának lenyomásával lehet. A térkép mozgatása a bal egérgomb folyamatos benyomva tartásával és az egér mozgatásával lehetséges. Az egyes ikonokra kattintva az adott pontról részletes információk jelennek meg.
A térképen szereplő árakat, nyitvatartási adatokat és miserendeket minden esetben ellenőrizd, és amennyiben változást észlelsz, úgy, kérünk, értesíts minket az info@szentjakabut.hu vagy az utmester@szentjakabut.hu e-mail címeken!

Jelmagyarázat:

ZarándokszállásPecsételőhely
Zarándokbarát szálláshelyVízlelőhely (forrás, kút)
Panzió, motelÉlelmiszerbolt, pékség

wwwhttp://www.villapannonica.at
N/A
lásd honlapon

Foglalás legalább 2 nappal az érkezés előtt!