Útvonal

Bakonybél-Bakonyszentlászló

A napi táv egy, még Bakonybélen belüli rövid emelkedővel kezdődik. Majd egy erdészeti úton haladunk a Bakony egyik gyönyörű szurdokában. Innen letérünk egy széles erdei földútra, amelynek közelében kelta halomsírokra is bukkanhatunk. Utunk egészen Fenyőfőig enyhe szintkülönbségekkel végig erdőben vezet. Fenyőfő az ősfenyveséről híres, a faluból továbbvezető utunk mellett is láthatunk jó pár pompás örökzöldet. A szép erdei út – immár szintkülönbség nélkül – elvezet egészen Bakonyszentlászlóig.

Bakonybélből a zöld sáv jelzésen indulunk el, majd a szurdokban a sárga sávot követi az utunk, innen a sárga pötty jelzés visz el a zöld sávval jelzett turistaútig, később rátérünk a piros keresztre, majd Fenyőfő előtt újra a zöld sáv jelzésekkel megy együtt az utunk. Fenyőfő után először zöld kereszt jelzéseket látunk, majd Bakonyszentlászlóig csak a Szent Jakab-út jeleit.

A térképen a "+" jelre kattintva, vagy kétszer a bal egérgombot megnyomva lehet nagyítani. Kicsinyíteni a "-" gombra kattintva, vagy kétszer az egér jobb gombjának lenyomásával lehet. A térkép mozgatása a bal egérgomb folyamatos benyomva tartásával és az egér mozgatásával lehetséges. Az egyes ikonokra kattintva az adott pontról részletes információk jelennek meg.
A térképen szereplő árakat, nyitvatartási adatokat és miserendeket minden esetben ellenőrizd, és amennyiben változást észlelsz, úgy, kérünk, értesíts minket az info@szentjakabut.hu vagy az utmester@szentjakabut.hu e-mail címeken!

Jelmagyarázat:

ZarándokszállásPecsételőhely
Zarándokbarát szálláshelyVízlelőhely (forrás, kút)